Центр надання адміністративних послуг

Ромоданівська територіальна громада

Видача свідоцтва про право власності


Ідентифікатор послуги: 00257

Повна назва: Видача свідоцтва про право власності

Інформація про послугу: Громадяни України мають право на приватизацію квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках. За результатом приватизації громадянин отримує свідоцтво про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. Щоб приватизувати житло необхідно звернутися за місцем проживання із заявою та необхідним пакетом документів до уповноважених органів приватизації або до органів місцевого самоврядування через центр надання адміністративних послуг.

Строк: 30 днів (календарні)

Вартість:

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.

Строк надання: 30 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), житлового приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі
  • Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним
  • Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті)
  • Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо)
  • Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), житловому приміщенні гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі
  • Технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок
  • Копія ордера на житлове приміщення або ордера на житлову площу у гуртожитку
  • Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду
  • Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації
  • Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію
  • Громадяни, які проживають у гуртожитку також додають: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла; копію договору найму жилого приміщення та/або копію договору оренди житла; форму первинної облікової документації № 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз

Умови і випадки надання

Приватизація державного житлового фонду здійснюється уповноваженими на це органами приватизації, створеними місцевою державною адміністрацією, та органами місцевого самоврядування, державними підприємствами, організаціями, установами, у повному господарському віданні або оперативному управлінні, яких знаходиться державний житловий фонд.Приватизація здійснюється шляхом:- безоплатної передачі громадянам квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках з розрахунку санітарної норми 21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена його сім'ї та додатково 10 квадратних метрів на сім'ю;- продажу надлишків загальної площі квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках громадянам України, що мешкають в них або перебувають в черзі потребуючих поліпшення житлових умов.Передача у власність громадян житлових приміщень у гуртожитках здійснюється з одночасною передачею їм у спільну сумісну власність допоміжних приміщень (приміщень загального користування).
Передача квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян з доплатою, безоплатно чи з компенсацією оформляється свідоцтвом про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку, яке реєструється в органах приватизації і не потребує нотаріального посвідчення.Орган приватизації приймає рішення про передачу квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках, кімнат у комунальних квартирах у власність громадян. На підставі вказаного рішення орган приватизації видає свідоцтво про право власності та реєструє його у спеціальній реєстраційній книзі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках, кімнат у комунальних квартирах, що належать громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності.У свідоцтво про право власності вносяться господарські будівлі (приміщення), які є у користуванні осіб, що приватизують житло, а саме сараї, гаражі, комори і таке інше, які розташовані на прибудинковій території та не є самовільно збудованими. Вказані господарські будівлі (приміщення) передаються у приватну (спільну сумісну, спільну часткову) власність громадян одночасно з приватизацією ними квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках, кімнат у комунальних квартирах безоплатно і окремо приватизації не підлягають.Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.


Результати та способи отримання результату
  • Видача свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку
  • Відмова у приватизації та видачі свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади.

    Строк надання: 30 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Квартира (будинок) не підлягає приватизації відповідно до п.2 ст.2 Закону Україна "Про приватизацію державного житлового фонду"
    • Використане право на приватизацію
    • Подання заяви з порушенням строків, передбачених Законом
    • Відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про здобувача ліцензії (суб’єкта господарювання) або наявність відомостей про державну реєстрацію його припинення
    • Не повний перелік документів
    • Документи подано з порушенням вимог законодавства
    • Не здійснено доплату за понаднормову надлишкову площу, що приватизується (у разі необхідності)
    • Накладення арешту на квартиру

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду" ст. 8
    • Закон України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків" увесь
    • Постанова КМУ від 08.10.1992 №572 "Про механізм впровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду"
    • Наказ ЦОВВ від 16.12.2009 №396 "Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян"